czwartek, 17 stycznia 2013

Przerwa.


Nie mogę prowadzić 30 Gio, ponieważ mama jest w domu. Zresztą, zrobię ją jak zacznie się szkoła.

Robię sobie krótką przerwę od any, od bloga, od całej reszty. W nocy nie sypiam, co daje mi czas do myślenia. I... muszę nad tym wszystkim popracować, już prawdę mówiąc nie wiem co mam robić.

Wybaczcie. Czytam Wasze blogi, chociaż ostatnio nie komentuję. I wierzcie mi, jestem z Was wszystkich dumna.

Pamiętajcie o spisie, bo przykro mi, że tak dużo osób chciało w nim wziąć udział, a nie wzięło.. http://motylkowy-spis.blogspot.com/

Trzymajcie się, pewnie napiszę za kilka dni nową notkę.

4 komentarze:

  1. Wracaj po przerwie ze zdwojoną siłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nie dawno zaczęłam czytać twojego bloga , bardzo mi się spodobał ;)kiedy wrócisz , mogłabyś mi podać twój numer gadu ;)
    Wiem , że podałaś w któryś poście , ale nie pamięta jego numeru.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, przepraszam za nieobecność, ale wiesz..każdy ma gorsze dni. bardzo ci dziękuję za nominację, doceniam to i postaram się, by mój blog był co najmniej taki jak teraz, nie gorszy! :) nie lubię takich zabaw, ale to miłe, dowiedzieć się, ze komuś się podoba.
    odpocznij trochę, jeśli potrzebujesz, wracaj jak najszybciej do nas! a poprzednie dni, jak czytam, też udane, nie przesadzaj, umiesz sie powstrzymywac! ja jakbym tylko zjadłam kawałek naleśnika, to rzuciłabym sie na wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj szybko :(
    dużo osób teraz rezygnuje, a przecież nie można się poddawać :(
    po prostu nie można :(
    sama miałam przerwę i w pełni cię rozumiem, ale wracaj szybko mała :)

    OdpowiedzUsuń