niedziela, 27 stycznia 2013

46. Chętni?

Piszę późno, ale wcześniej robiłam zadania. Miałam dwa tygodnie, ale robiłam je na ostatnią chwilę, normalne. Musze się jeszcze pouczyć... nie chce mi się, prawdę mówiąc.

Od jutra jadę od nowa z SGD. Ktoś chętny ze mną? Wiem, że już trochę późno, ale może jednak ktoś się skusi? Razem zawsze raźniej!

Po prawej w moim opisie macie gg. Jeśli ktoś chcę pogadać - zapraszam.

Okazało się, że wujek przyjedzie z ciocią na komunię brata. Z ciocią? Nie ma przebacz, jeśli ona przyjeżdża, to muszę być chuda. Po postu muszę. Nie lubię jej jakoś bardzo, pewnie dlatego, że nie widziałyśmy się dużo razy, ale ona zapamiętała mnie jako gruba, nic nie umiejąca dziewczynka. Pokaże jej, że jestem chudą i silną osobą.

Ostatnio dowiedziałam się, jakie są etapy zrzucania wagi. Co prawda, wiedziałam już o tym wcześniej, ale nie tak dokładnie.

Etap 1: Przez pierwsze 3 dni diety tracimy 70% wody, 5% białka, 25% tłuszczu.

Etap 2: Do 13 dnia diety tracimy 19% wody, 12% białka, 69% tłuszczu.

Etap 3: Między 21 a 24 dniem diety tracimy 15% białka, 85% tłuszczu.

Etap 4: Od 24 dnia diety tracimy 25% białka, 75% tłuszczu.


Więc prawdę mówiąc, należy przetrwać do etapu 3, bo wtedy tracimy największą ilość tłuszczu. W etapie 2 i 4 jest zastój jeśli chodzi o kilogramy na wadze. Po etapie 4, można powiedzieć że w 5, już chudniemy cały czas, aż nie przerwiemy diety.


Podsumowując:
- Zgłaszacie się na rozpoczęcie SGD ze mną;
- Piszecie na moje gg;
- I pamiętacie o spisie motylków, ponieważ jestem Wami zawiedziona, miało być tak ładnie, a nie ma prawie nikogo :( http://motylkowy-spis.blogspot.com/



5 komentarzy:

  1. hmm...z dietą u mnie cienko.nie umiem robić bilansów, słaba jestem, co poradzić...ale tej piramidy to się muszę trzymać! bo ostatnio było różnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ty na pewno dasz radę! i jeszcze pokażesz cioci na co Cię stać i jaka jesteś niesamowita ;)
    liczy się dobre nastawienie i wsparcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem chętna na tą dietę razem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją właśnie za 3 dni kończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już jest nas dwie z SGD :-) . Co do gg - sama preferuję smsy, z tego można korzystać zawsze i wszędzie, bez względu na komórkę ;)

    OdpowiedzUsuń