niedziela, 6 stycznia 2013


31. Mało czasu


Co wy na to? Myślałam nad takim wyglądem bloga, bo prawdę mówiąc większych ekscesów nie trzeba. Ale jak sądzicie? Zawsze mogę zmienić.

Spis będzie aktywny myślę, że od 14.01, więc już niedługo.

Linku jeszcze nie daję, bo chcę najpierw wszystko zrobić. Jak ktoś jednak by chciał dostać, to może napisać na gg (specjalnie założone nowe) 45829890.  Jak nie, to i tak można pisać, lubię gadać z obcymi ^^

Jeśli chodzi o już moje prywatne rzeczy, to wiele się nie dzieje.

Dzisiaj w szkole zaczęła mi krew lecieć z nosa, przeraziłam się trochę, bo ostatni raz kiedy pamiętam taką sytuację było kilka lat temu. Dalej nie wiem co było tego przyczyną. Ktoś powiedział, że brak witamin.

Bilans wczoraj - 700 kcal.

Bilans dzisiaj:

- 40 kcal - trochę płatków.

- 40 kcal - herbatnik.

- 250 kcal - kanpka z serem (po powrocie ze szkoły, strasznie byłam w niej głodna, dobrze, że wyszliśmy godzinę wcześniej.)

- 200 kcal - drugie danie (:/)

- 100 kcal - odtłuszczona gorąca czekolada (tak na próbę)

Razem: 630 kcal. <był edit, ponieważ źle policzyłam kalorie>

No, mogło być lepiej, ale też najgorzej nie jest. Dzisiaj już raczej nic więcej, najwyżej wazę. (Yeah, kupiłam nową, w końcu ^^)

Ostatnio nie mam czasu kompletnie. Ale na szczęście od 14 stycznia mam ferie. Będę miała więcej czasu, chociaż nie wiem, czy to dobrze, czy źle.

Oh, i przepraszam, że nie wchodzę na Wasze blogi (albo przynajmniej nie komentuję), chciałabym, niestety nie mam czasu :( Poprawię to, obiecuję!

I zdjęcie z serii “przed i po”, bo mam ich duużo na dysku.





Aaaaa i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Zastanawiałam się nad przeniesieniem bloga na blogspota (tak, zmuszacie mnie do tego) :D Więc, jak Wam będzie wygodniej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz