sobota, 12 stycznia 2013

40. Kolejne odpowiedzi.

Dzisiaj kilka pytań znowu z Liebster Award od Ver <klik do jej bloga>


1. Mając wybór, wyprowadziłabyś się od rodziców? Dokąd?

Teraz? Tak. Kraków/Warszawa. Później może NY/Londyn :) 

2. Kim chciałabyś być w przyszłości?

Informatyk lub matematyk w wielkiej firmie, dorabiać jako pisarka.

3. Za co najbardziej nienawidzisz jedzenia? Które danie jest numerem jeden na czarnej liście?

Za co? Za to, że tuczy. Numer jeden? Myślę, że jeśli chodzi o danie które je się często, to spaghetti, bo jest w nim dużo sera, a innych dań jakiś tłustych i tak nie lubię, więc nie jem. A gdy mówimy o przekąskach, to czipsy. 

4. Czy kiedykolwiek starałaś się przekonać osoby z Twojego środowiska na przejście w inny styl życia, podobny do Twojego?

Nigdy nie próbowałam. Po pierwsze jestem egoistką, nie chciałabym żeby ktoś też schudł tak jak ja. A po drugie bałabym się, że wygada to innym.

5. Czy oprócz any masz jakieś zainteresowania?

Czytanie, pisanie, narzekanie.. cały pakiet :D

6. Co jest najtrudniejsze w dietowaniu Twoim zdaniem?

Przekonanie innych że się jadło. I przekonanie siebie do tego samego.

7. Czy uważasz, że z any można się uwolnić? Dlaczego?

Trochę trudne pytanie. Myślę, że od any nie da się całkowicie "uwolnić". Zawsze będzie krok za nami. Ale mam nadzieję, że po zdobyciu ostatniego celu powoli zacznę zwiększać kcal w swoich daniach, aż w końcu wyjdę na w miarę normalne porcje (co nie znaczy że wrócę do tego co było przed aną).

8. Ulubiona pora roku?

Lato. Zdecydowanie lato.

9. Jak zaczęła się Twoja historia z aną?

Od Ver (czyli pytającej). W sumie gdyby nie ona, to by mnie tu nie było. Od niej dowiedziałam się co to jest, ona mi pomagała przy starcie i pomaga dalej. ♥

10. Zamierzasz kiedyś z tym skończyć?

Patrz pkt. 7. 


Przechodząc dalej:

Dzisiaj idę do kuzynki na jakieś urodziny, ale postaram się wyjść jak najwcześniej.


Bilans:
- 25 kcal - kawa.
- 200 kcal - kromka.
- 100 kcal - kilka łyżek zupy.
- 300 kcal - 2 danie <fuu>
Razem: 625 kcal.

No i to co zjem na imprezie, mam nadzieję że jak najmniej to będzie.


[P] Jesteś III gim czy I lo? 
Chodzę do 3 klasy gim. :)

Może napiszę coś jeszcze jak wrócę. Trzymajcie się do tego czasu!


Pamiętajcie o spisie pro ana: http://motylkowy-spis.blogspot.com/ !!!

2 komentarze:

  1. Gimnazjum ;d O jej kiedy jak tam chodziłam ;d

    Młodziutka jesteś ale wydajesz się być starsza jeśli chodzi o rozmowe i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jestem w tym samym wieku. :)
    Dobry bilans, oby tak dalej. :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń