niedziela, 6 stycznia 2013

28. Sylwester.



Wczoraj nie pisałam, byłam zbyt zmęczona.

Dzisiejszy bilans:

- 200 kcal - śniadanie

- 250 kcal - zupa.

- 90 kcal - przekąska.

Razem: 540 kcal.

I pewnie na tym się nie skończy, na sylwestrze będzie pizza i ją zjem. To nic, że nie będę chciała/miała ochoty. Nie zamierzam się ograniczać.

Idziecie gdzieś? Ja wychodzę do przyjaciółki/koleżanki. Trudno powiedzieć kim dla mnie jest, raz tym, raz tym. Będzie tam jeszcze jedna przyjaciółka/koleżanka i dwoje moich już prawdziwych przyjaciół.

Mam tyle przyjaciół? Dziwne, nie powiedziałabym. Ale jednak tak jest. Chociaż nie wiedzą o mnie wszystkiego…

~~

Co do ankiety - już mam bloga, napisałam króciutki regulamin (żeby nie było problemów). Ktoś chętny zajmie się nagłówkiem?


Miłego Sylwestra i udanego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz