niedziela, 6 stycznia 2013

26. Przerwa.



Dzisiaj jadłam normalnie. Wolałam to zrobić, chce dostać okres, to po pierwsze, a po drugie, nie chce jeść słodyczy. Więc bilansu dzisiaj nie będzie. Raczej nie przekroczył 1000 kcal.

Zważyłam się. Głupia ja. Ale przytyłam. 58.5 kg. Za dużo. Wróciłam, nie ma pierwszego celu. Dlaczego?!


W sylwestra jem normalnie. Za to po sylwestrze wracam do szkoły, dzięki czemu nie będę tak kontrolowana przez mamę i nie będę musiała jeść. Znowu dieta na całego. Razem z ćwiczeniami.

Zrobiłam zdjęcia bransoletek, jest ich 6, więc są 3 zdjęcia, na jednym po 2 bransoletki.

Sparzyłam sobie ręce, więc mogą wydawać się czerwone i trochę opuchnięte.









Dobra, a teraz sprawy dotyczące spisu.

1) Kto nie odpowiadał jeszcze w ankiecie - http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/12492/ . Hasło to spis :)

2) Spis prawdopodobnie dojdzie do skutku. Zrobię go na blogspocie. Będzie oczywiście na to osobny blog.

3) Każdy autor będzie musiał napisać do mnie osobiście, żeby uniknąć zamieszań.

4) Jeśli ktoś byłby taki miły, można umieścić link do ankiety z hasłem na swoim blogu.

5) Spis będzie już na rok 2013, dotyczył będzie tylko blogów aktywnych, w których przynajmniej raz na jakiś czas pojawia się notka. Powstanie do niego krótki regulamin :)

6) Spisów blogów o Pro Anie w 2012 r. nie ma, są spisy blogów o odchudzaniu, a wszystkie wiemy, że to nie to samo.

Dziękuję za wszystkie Wasze odpowiedzi. Jeśli macie do mnie pytania, (niekoniecznie dotyczące spisu) możecie je zadać klikając w “Zapytaj mnie o coś” u góry :) Odpowiedź zostanie wyświetlona dla wszystkich, tak będzie łatwiej.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz