piątek, 23 maja 2014

61. Dalszy ciąg

Bilans:
6 waz - 150 kcal
2 białe michałki - 160 kcal
szynka - 40 kcal
2 naleśniki (1 z dżemem, 2 z nutellą) - 450kcal
kawałek bagietki czosnkowej - 70 kcal
RAZEM: 870


Nie mam na nic siły. Nie wyrabiam z nauką, a muszę jeszcze zrobić projekt na dni otwarte w moim liceum. Potrzebuje pomocy, szkoda że nikt o tym nigdy nie pomyślał...

Potrzebowałam chwili, żeby wszystko ogarnąć, uspokoić się. Nie mogę teraz się zatrzymać, muszę piąć się  wyżej i wyżej. Zaczęłam chodzić w krótkich spodenkach, bo chociaż nie wiecie jak bardzo bym chciała ukryć swoje grube nogi, jest na to za gorąco. Jedna dziewczyna u mnie w klasie wygląda idealnie. A nawet dwie. Ponad 175 cm, długie, chude nogi. Też bym takie chciała. A kończę, wyglądając jak karzeł w stosunku do nich, i to jeszcze gruby karzeł.

Nie mam okresu. Jestem zła, chcę go dostać i mieć z głowy, a nie żeby się pojawił na wyciecze. Niby ta jest dopiero na początku czerwca, ale kto wie co mój organizm sobie wymyśli.


Chciałabym Wam podziękować za słowa otuchy. Przydały się :) 




Jakby ktoś miał czas i ochotę popisać - moje gg; 45829890






4 komentarze:

  1. Witaj słoneczko :* Wiem, że jest ciężko. Ja przy swoich bilansach tez nie wyrabiam fizycznie. A jeszcze miesiąc nauki. Czuję, że nie wytrwam do tego czasu.. Ale trzeba, nie mamy wyboru niestety. Wyobraź sb, że to niewiele czasu. Minie w mgnieniu oka a później? Później skarbie wszytsko zalezy od Cb, brak zasad sama zadecydujesz na co bd musiała poświęcać wolny czas :) Poradzisz sb, wiem to. Tylko sie nie zapominaj, nutella to przyjemność, która niestety gryzie sie z pięknym bilansem :) Pozdrawiam *Black Melody* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, szkoła pod koniec roku jest ciężka ;( zmęczenie, upał i dodatkowe obowiązki -,- Sama nie wyrabiam, ale no jeszcze ten jeden miesiąc damy radę <3 A co do krótkich spodenek ja nawet nie odwarze się założyć i wyjść z domu a w szkole to już spaliła bym się ze wstydu ;/
    Bilans wyszedł Ci dobrze ;** Powodzenia w wytrwaniu w szkole ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawię dla Ciebie trochę szczęścia i spokoju. Łap - czy to by nie było banalne, czy to by nie było głupie, ale ja w to wierzę, muszę wierzyć i napiszę Ci dokładnie tak - będzie dobrze ♥

    I dziękuję za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, co czujesz. Jestem padnięta - śpię po 10h dziennie. cały czas sprawdziany, poprawy, projekty, odpytki.
    Musisz to wytrzymać - potem będą 2 miesiące wolnego!
    Pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń