środa, 21 maja 2014

59. Nadzieja

Czym jest nadzieja?
Odrabiałam dzisiaj z bratem zadanie, miał napisać czym jest nadzieja. Zaczęłam się zastanawiać, czy to jest takie łatwe pytanie. Bo nadzieja jest z góry definiowana jako dobro. Dajemy chorym nadzieję, wspomagamy bezdomnych, pocieszamy samotnych. Tak, nadzieja jest ważna. Ale nie zawsze jest dobra. Ludzie żyją w zgubnej nadziei na lepsze jutro, borykając się z kłótniami i przemocą. Wierzą, że los się do nich uśmiechnie. I zamiast zmieniać swoje warunki, czy choćby szukać pomocy, myślą naiwnie, że ona sama do nich przyjdzie. Świat nie jest tak zbudowany. Musimy sami walczyć o nasze pragnienia.

~ * ~

Jutro ważenie. Ciekawe, czy coś się zmieniło?



Bilans:

raffaello - 62 kcal
trochę surówki z lodowej sałaty z warzywami - 20 kcal
2x kromka z serem białym i szynką - 300 kcal
kawałek placka drożdżowego z owocami - 100 kcal
<edit>
kromka z szynką i serem - 200 kcal 


RAZEM: 682 kcal



W szkole nie idzie mi najlepiej. Ciągle się nie wyrabiam. Ale też nie jem nic podczas przerw. Jem, kiedy wrócę do domu. Aż mam ochotę siedzieć dłużej na lekcjach...

Trzymajcie się kochane :*





PS. Czy jest jakiś problem z komentarzami? Bo coś pusto się zrobiło. 

4 komentarze:

  1. Ale akurat w dążeniu do perfekcji nadzieja jest czymś, co utrzymuje mnie w pionie. W tym wypadku nadzieja nie jest matką głupich ;)
    Bilans całkiem dobry. Oby waga wskazała jutro zadowalający wynik! Trzymaj się chudo.

    Nie mam problemów z komentarzami, lecz z załadowaniem bloga. Nie zawsze chce, czasem wyskakuje mi tylko Twoje tło... i tyle. Za którymś razem na szczęście się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nadzieja zawiodła. Znów.
    Bilans cud miód. Ja mam prawie 4 razy tyle co ty.
    Powodzenia z wagą - zobaczysz głupi prostokąt nawet nie poczuje, że na niej stoisz.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans masz świetny, w szkole radze jeść coś mini np mandarynkę, marcheweczki, to lepiej będzie Ci chodzić przemiana materii, no i mniej zjesz w domu. Wiem, że psychicznie może być ciężko się przełamać, ale pamiętaj- robisz to dla szczupłej sylwetki!
    Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś taka silna! pomóż mi proszę.

    OdpowiedzUsuń