czwartek, 22 maja 2014

60. Zawalone

Bilans:
Jugurt nat. - 105 kcal
2 naleśniki z jabłkami - 400 kcal
2 kromki z szynką  - 250 kcal
3 niepełne łyżeczki nutelli - 200 kcal
(pewnie coś jeszcze pominęłam)
RAZEM: 955 kcal

Zawaliłam po całości. Nie ma wymówek, ale to dlatego, że moje oceny są okropne. Nie umiem się uczyć, mogę tylko żreć. Jestem jak świnia - niewarta zachodu, duża, obrzydliwa.

Współczuje osobom z mojego otoczenia. Muszą na mnie patrzeć i ze mną przebywać...

A dzień zaczął się tak ładnie.

PS. Ważenie rano: 60,5 kg. Pewnie już jest 70...

2 komentarze:

  1. Uwierz mi że mogło być gorzej, jutro też jest dzień i będzie perfekcyjny, wierzę w Ciebie :)
    perfectlala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj słonko :* Nie przesadzaj ..najwyżej mogło przybyć 0.5 kg. Nie dołuj sie bo co to da? Dojdziesz do wniosku, ze i tak nawpieprzałaś sie jak głupia to co Ci tam. Bd jeśc dalej i coraz więcej bo co to za różnica. Nie rób tego bo pół kilo zgubisz w 2 dni. Tylko sie postaraj! Stań przed lustrem i powiedz sb otwarcie co chcesz żeby jak wyglądało, zanimi weźmiesz do ust coś choelernie kalorycznego przypomnij sb ten obraz sprzed lustra i pomyśl, zę jeżeli nei zjesz tego bd już znacznie bliżej do wymarzonego celu. Wierze w Cb bardzo mocno! Nie zawiedź mnie! Pozdrawiam *Black Melody* :*

    OdpowiedzUsuń