środa, 18 czerwca 2014

80. Koniec nauki

Przy czytaniu można włączyć sobie piosenkę. Niestety, nie jestem w stanie dodać odtwarzacza, bo wtedy blog się za długo ładuje :/



Wychodzi nowa płyta Ed'a *-* Polecam, posłuchajcie, jeśli nie znacie. A możecie znać z piosenki "Give me love" albo soundtracku z Hobbita "I see fire". Jestem jego wielką fanką od dawna. Gdybym mogła go poznać..




"Nie dopuść do tego, żeby ludzie po spotkaniu z tobą nie odchodzili choć trochę szczęśliwi"
-Matka Teresa z Kalkuty


Lubię pisać. Szkoda, że nie jestem dobra z polskiego, mogłabym zostać pisarką (hahah, na pewno). 
Ostatnie dni to ciągła melancholia. Robię co muszę, jak nie muszę to olewam.


Wczoraj zawaliłam. Masakra.
ciastka maślane - 400 kcal
3/4 obwarzanka - 170 kcal
pepsi light - 9 kcal
placek - 200 kcal
ciastko zbożowe - 150 kcal
gałka lodów - 50 kcal
zupa - 50 kcal
ciastko - 40 kcal
2 danie - 200 kcal
RAZEM: 1269

Za to dzisiaj już lepiej.
bułka w szkole - 300 kcal
trochę kiełbasy - 70 kcal
wafle ryżowe - 100 kcal
zupa - 70 kcal
kisiel - 70 kcal
RAZEM: 610 kcal


Koniec szkoły. Kończę pierwszą klasę liceum ze średnią 4,43. Czy jestem zadowolona? Nie do końca. Wiem, że gdybym się pilnowała, miałabym o wiele wyższe oceny, ale mi się zwyczajnie nie chce. Jestem leniwa, och jestem. 

Jutro wolne, w piątek wolne. W następnym tygodniu tylko testy sprawdzające naszą wiedzę. Jakoś to będzie.

Oj Irminko, kochanie. Staczasz się. 

Oczywiście, nie mam paska więc w rodzinie jest gadanie za plecami. Jestem najgorsza, nie mam dobrych ocen. Nie wiedzą, co robię w dobry liceum. Nie wiedzą co w ogóle robię na tym świecie.

Żeby o tym nie myśleć zatapiam się w lekturze. Kocham moje książki. Kocham tych autorów. Mogłabym być jedną z głównych bohaterek, one zawsze są ładne. I chude. Mają wiele przygód, mają pieniądze, mają świetnych chłopaków. I trochę problemów, ale kto ich nie ma? 






8 komentarzy:

  1. Ta piosenka całkiem spoko, choć to nie moje klimaty, ale przyznaję, że Ed oczarował mnie piosenką "I see fire" *__* Bilansem z wczoraj się nie przejmuj za bardzo, bo dziś ci się udało :) Ja też kończę pierwszą liceum i jak na razie walczę jeszcze o pasek xD
    Jakie książki czytasz? Ja też się zaczytuję w wielu książkach. Może czytamy podobne i mogłybyśmy się wymienić tytułami ;D
    Trzymaj się ;*
    ~Patch

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj słoneczko :* Nie przesadzaj, jak na liceum średnia jest dobra! Ja też zaliczam sie do straszliwych leniwców.. Cóż zrobić hehe :D Niedługo koniec i nareszcie upragnione 2 miesiące laby. Dla nas to chyba przede wszystkim odpoczynek psychiczny i wiecej czasu na zagłębienie sie w to co w chwili obecnej dla nas najważniejsze. Dieta! Jeden dzień widzę zawalony ale ważne że na kolejny już sie podniosłaś serduszko! Bardzo sie cieszę, czekam na dalsze bilanse! Pozdrawiam Twoja *Black Melody* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zło w postaci obwarzanek :/ Zawsze we wszystkich świętych kupuję obwarzanki biszkoptowe - ranyy jakie to jest pyszne! na szczęście pozwalam sobie na taką rozpustę tylko raz w roku ;p
    Co do średniej, to uważam, że jest niezła, a co do rodziny, to zastanawiam się jaką oni mieli w swoim wieku..w ogóle się tym nie przejmuj, bo takie gadanie, to często zwykła zazdrość.
    Fajnie opisałaś książki, które czytasz, bardzo mnie to zainteresowało, czy mogłabyś podać jakieś tytuły? Lubię książki pokroju plotkary i to wywnioskowałam po przeczytaniu opisu bohaterek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką książkę czytasz?
    Kochana, nie było źle i tak zjadłaś poniżej zapotrzebowania:)
    Wybacz za reklamę, ale zależy mi na swoich starych obserwatorach: http://wojna-o-siebie.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że to, podpowie Ci kim jestem: =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :*
    Bardzo fajna piosenka, lubię takie, chociaż zwykle wybieram inne gatunki. Jednak efekt ogólny bardzo pozytywny :)
    Masz ładne bilanse, 1200 kcal, to nie jest tak dużo, i tak ilość "odchudzająca". Ja jestem w drugiej klasie liceum, mam średnią 4.1 a i tak wydaje mi się, że to super, bo mamy tzw "wysoki poziom", gdybym się starała miałabym pasek, ale leń ze mnie. ;)
    Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnią masz świetną, a więc nie rozumiem dlaczego ktoś miałby ją krytykować.
    Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje bilanse wyglądały tak jak ten dzisiejszy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na taką szkołę to bardzo dobra średnia ;> Znam ten ból, też jestem leniwa jeśli chodzi o naukę.. Tamtym bilansem się nie przejmuj, nadrobiłaś kolejnym. Teraz może być tylko lepiej! ^^ Co do piosenki - uwielbiam twórczość Eda, tak się wyróżnia na tle tych wszystkich gwiazd popu.. Gdyby nie te partie śpiewane wyżej to by było idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam muzykę Ed'a Shreerana <3 Ma świetne kawałki, zawsze się przy nich odprężam.
    Średnia 4,43 to super wynik, nie przejmuj się tymi, co uważają inaczej. Natomiast jeśli Ciebie to nie satysfakcjonuje, zawsze możesz poprawić się w drugiej klasie ;) Też kończę 1 liceum i potwierdzam, jest (było) ciężko.

    OdpowiedzUsuń