niedziela, 8 czerwca 2014

73. Miłość

"Jeśli chcesz kochać, musisz na nowo nauczyć się patrzeć"
- Anthony de Mello


Miłość? Co to jest? W dzisiejszych czasach?

Ktoś powie "kurwa, masz 17 lat, co możesz wiedzieć o miłości?"
To co w okół się dzieje... jeśli znacie choć jedną parę, która jest ze sobą szczęśliwa i kocha się... to wiedzcie, że to nieprawda. Do niedawna myślałam, że jeszcze może są szanse, żeby kogoś znaleźć, kogoś na zawsze. A teraz? Marzę o pieprzonym księciu z bajki, a prawda jest taka, że nie ma nikogo takiego. Wszyscy Ci ludzie - wszyscy udają. Nie macie choć małej wiedzy o tym, że oni udają. Ich związek polega na tym, że się rozumieją i uprawiają seks. Nic poza tym, żadnego uczucia.

Chciałabym mieć kogoś. Kogoś, kogo naprawdę obdarzę miłością. Ale jak na razie, nie wierzę w to, że tak się stanie. Wystarczy, że będę miała kogoś obok, kogoś o silniejszym charakterze. Kogoś, kto przy mnie wytrzyma. Tyle. Proszę o tak wiele? Nie chce być samotna. Chociaż to mi pewnie służy. Nie muszę martwić się w to, że zajdę w ciążę czy coś w tym stylu.... Tak, zgadliście, Irminka znalazła obiekt westchnień.





4 komentarze:

  1. teraz masz motywację do odchudzania! :-D
    Ja znalazłam się w tym samym położeniu... ciężkie czasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w podobnym punkcie życia, co ty. Doskonale cię rozumiem. Może napiszesz coś więcej o twojej miłości?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci że masz chociaż do kogo wzdychać bo ja od dłuższego czasu nie czuję absolutnie nic oprócz obrzydzenia do siebie i żyję sobie w takiej pustce. Może odwzajemni twoje uczucia? Nie wiem do końca jaką masz sytuację bo napisałaś bardzo zagadkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo *.* To takie słodkie...
    Może twój 'obiekt westchnień' okaże się Księciem z bajki? =]

    OdpowiedzUsuń