wtorek, 3 czerwca 2014

71. Wycieczka

"Kiedy odnajdziesz prostą drogę, zje ona całą krętość twojej przeszłości"
-Rumi


Bilans:
- truskawki - 49 kcal
- ksylitol, mała łyżeczka - 17 kcal
- 5 wafli ryżowych - 175 kcal
- kluski lane na rosole - 140 kcal

- 3 łyżki płatków - 50 kcal

- 4 ciastka owsiane z żurawiną - 168 kcal


- budyń - 100 kcal

RAZEM:  698 kcal



Na wycieczkę kupiłam wafle ryżowe, słonecznik do łupania,  podpłomyki, dwie zupki do zalania i oczywiście gumy. Ciężko znaleźć niskokaloryczne rzeczy, hermetycznie zapakowane i nadające się do zjedzenia o każdej porze dnia. Pewnie jeszcze zatrzymamy się po drodze coś zjeść w jakimś mcdonaldzie czy kfc... Nie wiem co z tym zrobię.

Także jutro wstaję o 5 rano </3 Do zobaczenia w czwartek wieczorem, jeśli będę miała siły wejść ♥






PS. Jakby ktoś chciał mój nr telefonu, to chętnie podam, napiszcie na mail (motylkowa.iri@gmail.com) albo gg (45829890) ♥

8 komentarzy:

  1. baw się dobrze! a moim patentem na maca jest duża coca-cola zero, najlepiej odkupiona od kogoś z zestawu za 2,50. dasz radę, trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chodzę na religię, więc mam dwa razy w tygodniu godzinkę dla siebie w czasie lekcji, jest dość bezpiecznie :) nad tym jabłkiem chciałam potrenować skupienie i jedzenie powoli. ale to raczej jednorazowy trening.
    i właśnie, zapomniałam spytać, co to jest ksylitol?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans! Powodzenia na tej wycieczce no i dużo zabawy życzę! Blog dodaję do mojej listy! Trzymaj się chudziutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans świetny :)
    Też jadę na wycieczkę w sobotę i mam problem ze skompletowaniem prowiantu który przeżyje 5 h podróży autokarem w plecaku, a potem ok 12 h wystawiony na działanie słońca (bo ponoć ma być upalnie), bo tam gdzie jadę nie ma niemal cienia, sama polana. Może coś wymyślę... Życzę udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem 2 cm wyższa, ale widzę, że mamy podobne cele! Dodaje bloga do obserwowanych! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze ;) jest świetnie gratuluje i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbyś znalazła takie rzeczy, które mają mało kalorii i świetnie się nadają do przenoszenia w torebce to proszę o pilny kontakt :D
    Baw się dobrze na wycieczce, a bilans oczywiście świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z maca łatwo się wykręcić - "nie jem tam, bo to same świństwa". Prawie każdy to rozumie, bo nie chodzi tylko o kalorie, ale o to co jest w środku.
    Powodzenia i dobrej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń