niedziela, 8 czerwca 2014

74. Głód

"Należy poniżać ciało, aby tym wyżej wznieść ducha."
-Stanisław Lem



Cały dzień czekam, aż rodzice wrócą do domu, żebym mogła zjeść. Cały dzień myślę o jedzeniu. Jestem okropna.

Zjadłam chipsy, wyrzygałam. Nie wiem czy wszystko, pewnie nie, ale jak zdałam sobie sprawę, co zrobiłam to od razu poleciałam do łazienki i jakoś tak poszło. Dość łatwo.

Nie wiem ile zjadłam poza tym. Biorę jedzenie do buzi, a później je wypluwam. Część zjem, a część ląduje w koszu.

Bilans:

- kromka z serkiem białym - 50 kcal
- płatki z mlekiem - 200 kcal
- chipsy - ??
- rosół - 250 kcal
- placek - 300 kcal (?)
- paluszki - 100 kcal (?)
- bigos - 100 kcal
RAZEM: 1000 kcal

Jak napisałam, nie wiem ile dokładnie zjadłam placka i paluszków. Coś koło tego pewnie było. Niby 1000 kcal, ale jakie świństwo...



A z tym chłopakiem? To już nieaktualne, nie jest mną zainteresowany. Zawsze tak jest. Zawsze zwracam uwagę na tych, na których nie trzeba. 








6 komentarzy:

  1. przykro mi czytać takie rzeczy. jedyne, co mogę powiedzieć, to że życzę ci wszystkiego dobrego. niech wszystko się polepszy. trzymam za to i za ciebie kciuki! (i bardzo trafny ten gif...)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Jeśli ty się teraz też załamiesz to moje wesołe nastawienie blogerskie legnie w gruzach!
    Bilans masz ładny. Na prawde. I poniżej zapotrzebowania.
    Trzymaj się i nie poddawaj. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecaj mi proszę, że już nigdy nie będziesz rzygać! Jesteś na tyle silna, żeby nie robić tej okropnej i brudnej czynności. A bilans nie jest zły kochana! I tak to mniej niż dzienne zapotrzebowanie.
    Trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rzygaj więcej, bo to tylko niszczy żołądek. Następnym razem po prostu poćwicz wieczorem. Daj sobie wycisk, ale nie wymiotuj. Trzymam kciuki, bo następnym razem na pewno będzie lepiej ;)

    ~Patch }i{

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymioty? Skarbie.. :( Prosze Cie nie powielaj tego. Przyzwyczaisz sie i co w tedy będzie? Jesteśmy tu żeby Cie wspierać i pomagać byś dawała radę z dietą. Ale jeżeli spieprzysz sobie zdrowie nie będziemy w stanie nic zdziałać. Bardzo się o Cb martwie, jak wszyscy zapewne. 3maj się. Ściskam mocnoo ♥ Twoja *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób tego :( musisz walczyć :) dasz radę, wierze, w ciebie :)

    OdpowiedzUsuń