poniedziałek, 27 maja 2013

32. Plan + odpowiedzi.

Jest tak źle. Tak źle..

Cały tydzień jadłam pięknie. A w sobotę skręcałam się z bólu bo zjadłam za dużo (pewnie miałam skurczony żołądek. Nie ważne, od jutra chyba zrobię sobie do końca dania głodówkę ale z wszelkimi płynami typu soki itp.
_________________________
Dostałam nominację (kolejną ;o ) do Liebster Blog Awards od Madame VerdeLemon. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to niech sobie poszpera, odpowiadałam już na pytania i sama nominowałam innych :)


Pytania:
Pytania:
1) Jaką pogodę lubisz najbardziej?
Wszystko co łączy się z słońcem. Nie lubię gdy jest mi zimno.

2) Jak według Ciebie wygląda złodziej?

Mam schizmę po tym jak mi prawie ukradziono torebkę. Złodziej? Ktoś, kto wygląda podejrzanie. Niekoniecznie stary, niekoniecznie biedny. Ale ja boję się wszystkich ludzi.

3) Jak radzisz sobie ze stresem?
Chodzę spać, polecam :D

4) Wolisz mówić czy słuchać?

Mówić. Jestem straszną gadułą. 

5) Do jakiego miejsca na Ziemi pojechałabyś bez chwili zastanowienia?

Do Ver.

6) Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Od wejrzenia? Nie. To bardziej zauroczenie.

7) Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Tom i Jerry stanowczo :D Dalej mi szkoda kota.

8) Czy wyjechałabyś za granicę, wiedząc, że bilet jest tylko w jedną stronę?

Już by mnie tu nie było.

9) Czy przyjaźń damsko-męska jest możliwa?

Jestem tego żywym dowodem :D 

10)Posiadasz ulubiony cytat? (jeśli tak, to podaj jego treść)
Tak. "Don't stress, don't cry. We don't need no wings to fly" - Justin Bieber, piosenka "As Long As You Love Me".

11)  Gdybym miała czarodziejską różdżkę, która spełnia 3 życzenia, to... 
Pierwsze życzenie poszło by na moje pieniądze.
Jedno oddałabym na jakiś dobry cel.
A ostatnie zostawiłabym na wszelki wypadek.


Dziękuję bardzo za nominację. Swoich pytań nie układam już bo robiłam to chyba ze 2 razy. :) 
_______

Co myślicie o założeniu aska? Już mam ale podałabym osobny, na którym mogłybyście mnie popytać i zapoznać się trochę ze mną. Oczywiście pytania można zadawać anonimowo ;)

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, to świetny pomysł z tym askiem :) Trochę lepiej Cię poznam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro z dietą będzie lepiej :)
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że dobrze ci idzie i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma gorsze dni. Dobrze, że walczysz dalej :*
    Zakładaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo możesz też zajadać się sałatą, ogórkami, pomidorami... minus - można sobie żołądek bardziej rozciągnąć.
      Więc oczyszczająca głodówka nie jest zła ;)
      Ask to świetny pomysł ;)

      Usuń