czwartek, 16 maja 2013

25. Motywacja.

Okazało się, że mam szanse na świadectwo z paskiem :O

Ostro biorę się do nauki, jutro piszę sprawdzian z matematyki, historii i biologii ;(  Jest po 20 a nie umiem nic na historię, chyba zarwę noc. To nic, muszę mieć lepsze oceny.


Mam problem z poceniem się o.O Jak wcześniej nigdy o tym nie myślałam, to teraz boję się wyjść z domu bez bluzy bo od razu mam ślady. Macie jakieś pomysły? Już kieruję się bardziej w stronę lekarstw, bo naturalne pomysły przetestowałam i nic.
Słyszałam coś o tabletkach, może ktoś coś poleci.

Dzisiaj bez ćwiczeń, za to wczoraj były biegi i Mel B.
Dalej mam problem ze słodyczami, ale próbuję je ograniczyć.

Waga - 61.9 Nie spadło dużo. Za to czuję się ostatnio napompowana, jakbym tyła z każdym dniem.






3 komentarze:

  1. Mam ten sam problem,czuje się jakbym tyła z każdym dniem i dobija mnie to, jestem załamana.
    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywacje są naprawdę świetne.
    Ja też czuję się podobnie, a z dietą coraz gorzej. A miałam się zmienić idąc do liceum. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o problem pocenia to jeśli naturalne nie poamgają to leków samej brać nie polecam, lepiej iśc z tym do dermatologa. bo np dezodoranty typu "blocker" to bardzo kiepska sprawa, najpierw owszem zatrzymują pracę gruczołów na jakiś czas ale potem (albo gdy go odłożymy) to problem wraca z nasileniem.
    Co do napompowania - może po prostu okres się zbliża :P
    Powodzenia w nauce :> wiem o co chodzi, ale nocy staraj się nie zarywać ;)

    OdpowiedzUsuń