wtorek, 14 maja 2013

24. Monotonia


Nie mam na nic czasu. Wszystko dzieję się tak szybko. Cały czas w moim ciele krąży adrenalina i nawet nie mam godziny, aby się wyładować ćwicząc.

Z plastyki prawie dostałam 1, ale upiekło mi się. Jutro mam kartkówkę z chemii i muszę mieć 5, bo inaczej na koniec będę miała 4 :(
Z matematyki jednak też będę miała 4. Ogólnie moja średnia - 4.13 Na pewno nie będzie paska, szkoda. Miałabym więcej punktów.

60 pkt z ocen (na 80),
3 pkt dodatkowo z wolontariatu
___
63 pkt.
+  testy -> ok 75 pkt = 138 pkt. NIGDZIE SIĘ NIE DOSTANĘ

Taka prawda. Dziękuję, spieprzone mam życie, bo nie mam wystarczającej ilości pkt do dobrej szkoły.

Profil? Chciałabym mat-geo-ang.

Znowu bez ćwiczeń. Brak czasu. Wszędzie kartkówki/sprawdziany.


- 2 małe bułki z białym serkiem i szczypiorkiem
- pierogi z serem + 1/3 łyżeczki cukru
- gruszka
- poop cool snack (naprawdę fajna przegryzka)
- zupa szczawiowa z ryżem
- herbata

2 komentarze:

  1. To dużo pkt daj spokój;) 4 z matmy i chemii ! marzenie! ;)
    Będzie dobrze! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno się dostaniesz nie dołuj się !

    OdpowiedzUsuń