wtorek, 7 maja 2013

21. Let's go!

Przedwczoraj poszłam pobiegać. Po 1,5 tygodnia obijania się znowu wróciłam do ćwiczeń. Oczywiście od razu dostałam kolkę, no ale co zrobić.
Dodałam do tego 2 filmiki z Mel B i prawie padłam. Prysznic i do kościoła. Mama mnie wyciągnęła spod prysznica i z mokrą głową musiałam iść. Na 18, więc ciepło nie było. Dziękuję, jestem chora. Powiedziałam jej, żeby nie mówiła nic, bo to ona będzie płacić za lekarstwa.

Wczoraj i dzisiaj odpuszczam, bo ledwo żyje, mam katar i boli mnie głowa.

Wiecie, pokłóciłam się z wszystkimi. Wszystkimi... został mi przyjaciel. Idąc do gimnazjum nie miałam nikogo. W pierwszej klasie nagle przybyło mi przyjaciół. Teraz kończę szkołę i znowu zostanę sama?

Wybrałam klasę do lo. Profil mat-geo-ang. Nie dostanę się, a szkoda.

Marzenia, marzenia, marzenia, marzenia.












1 komentarz:

  1. C: Mel B jest spoko. Trochę dziwnych masz przyjaciół, skoro po jednej kłótni już się do siebie nie odzywacie. Ale nie martw się. będzie dobrze. Przejdzie im. Uwierz w siebie haha Dobre inspo, dobre.

    OdpowiedzUsuń