środa, 8 maja 2013

22. Bajka

Czasami wydaję mi się, że życie jest katorgą. Dla mnie. Dlaczego dla innych jest bajką?

Dlaczego nie moge lepiej się uczyć? Dlaczego muszę robić to, co mi każą? Dzisiaj idę do kościoła, na zdjęcia z bratem. Jakbyśmy musieli iść na msze, żeby stanąć i zrobić kilka fotek. Nie rozumiem tego... a nie, już wiem. Mama chce mnie zmusić do pójścia do kościoła.

Życie... Chciałabym to skończyć. Albo przynajmniej iść spać.

Mam jutro kartkówkę z matematyki, chemii i spr. z angielskiego. Wszystkie muszą być na 5. Kogo ja oszukuje? Nie uda mi się w tak krótkim czasie tyle nauczyć. Jestem do dupy. Sama przed sobą nie przyznaję się, ale to niemożliwe żebym dostała się do wybranego liceum. Najwyżej skończę na zmywaku.

Miłej bajki, kochane.



'Znowu widzę Ciebie,
Przed swoimi oczami,
Znowu zasnąć nie mogę,
Owładnięty marzeniami'

3 komentarze:

  1. może było by ci łatwiej gdybyś zaczęła uczyć się wcześniej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ! :)

    aha no to szkoda że sa kartkówki cały czas .. współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że z nauką wszystko dobrze i napisałaś te sprawdziany jak najlepiej ;)
    Powodzenia z dietą ! <3

    OdpowiedzUsuń