środa, 3 kwietnia 2013

7. Jest dobrze.

Wczoraj zaczęłam ćwiczyć z Jillian Michaels (30 Day Shred). <klik>
Dzisiaj będzie 2 dzień. Mam nadzieję, że się nie zniechęcę i uda mi się wytrwać do końca! 

Może ktoś zacznie ze mną? :D

! - zaliczone

Oprócz tego miałam problemy z kolką. Macie jakieś sprawdzone metody? Nie jadłam przed ćwiczeniami, ani nie piłam, po prostu mnie chwyciła i nie chciała puścić. Musiałam przerwać na kilka minut.

Jeśli chodzi o koncert, bo padły takie pytania - byłam na Justinie Bieberze w Łodzi.
Byłam zdziwiona, że rodzice mnie puścili, bo to bardzo daleko, ale jakoś się udało :)

Przepraszam, że nie komentuje Waszych blogów (a czytam!), ale mam problemy z komputerem i niektóre rzeczy mi się nie wyświetlają >.< Tak samo nie mogę zmienić tła na blogu.

Trzymajcie się kochane! 


1 komentarz:

  1. ja dzisiaj zrobiłam 17 dzień więc bedę cie motytować;d nie poddawaj się !

    OdpowiedzUsuń