sobota, 6 kwietnia 2013

9. Odpoczynek.

Nowy wygląd bloga. Dlaczego? Chyba potrzebowałam odświeżenia.

Dzisiaj zrobiłam sobie wolne od ćwiczeń.

Byłam w szkole na angielskim, później na dniach otwartych, ale jestem zmęczona. Zwolniłam się z wf-ów i matmy.

Na wf-ie nie ćwiczę. Nie lubię przebierać się przy innych. Wolę w domu. Wtedy mogę patrzeć na siebie i motywuje mnie to do dalszej pracy.

Kupiłam sobie tusz do rzęs, sweterek granatowo-biały w paski, buty. Udało mi się też zdobyć w Deichmannie ostatni plakat z Justinem Bieberem. ♥ Tylko, że nie za bardzo mam gdzie go zawiesić, bo nie zmieści się z boku szafy, a ojciec nie pozwoli na ścianie, bo są nowe (gdyby ktoś nie wiedział, to 1.5 miesiąca temu się przeprowadziłam do domu).

Oprócz tego pokłóciłam się z przyjacielem, bardzo poważnie. Wyszło na to, że później oboje prawie się popłakaliśmy. To była moja wina, miał być żart, wyszło strasznie poważnie. Dalej drżą mi ręce po tym wszystkim.

Dziękuję wszystkim komentującym. Jeśli moglibyście - zostawcie w komentarzu linki do swojego bloga, bo do niektórych nie mogę trafić :(


3 komentarze:

  1. Z przyjacielem się pogodzisz. Ja też miałam teraz problemy w prawdzie z przyjaciółką, ale po krótkiej rozmowie wszystko się jakoś powyjaśniało. Trzymam za Ciebie kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do czytani i obserwowania mojego bloga :)
    http://jenny00prize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tadaa jesstę ;3 http://proana-me-too.blogspot.com/
    Łdny wygląd właśnie podziwiałam go w sobotę na telefonie ^^.

    OdpowiedzUsuń