sobota, 29 czerwca 2013

44. Co u mnie?

Nic się nie zmieniło. A może i dużo?
Nie patrzę na to co jem. I dobrze. Inaczej miałabym wielkie wyrzuty sumienia.
Nie ćwiczę. Cały czas albo nie mam czasu albo są inne powody.
Częściej spotykam się z przyjaciółmi. Przecież już za jakieś 2 tygodnie nie będę ich widzieć.
Czekam na wyniki rekrutacji. Drżę ze strachu.
Nie obgryzam paznokci (wiem, fujj). Pomalowałam, nie stresuję się szkołą więc nie mam takiej potrzeby.
I wiecie co? Nawet nie jest mi smutno. Mam takie ciało jakie mam. Niestety. Ale wiem, że są osoby które wyglądają gorzej ode mnie. Nie będę się przejmować. Wakacje nie są po to. Muszę odpocząć. Nie truć się tym wszystkim.

Nie wiem czy będę pisać notki. Jeśli tak, to rzadko.

Mój tumblr: http://say-this-to-me.tumblr.com/

Miłych wakacji :)

5 komentarzy:

  1. ciesz się wakacjami i bierz z nich tyle ile możesz :)

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. tobie również udanych wakacji :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda Ci się przerwa ;] Miłych wakacji! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. przerwa jest kazdemu potrzebna do zdrowego podejscia diety

    Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy potrzebuje przerwy, a wakacje są po to, żeby się zregenerować. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń