niedziela, 23 czerwca 2013

43. Dziwne.

Napisane wczoraj w nocy:
Jest już po 1 rano.
Mówią że w nocy najwięcej się myśli. Jak jest naprawdę?

Wiecie, nie jestem normalna. Może sprawiał takie wrażenie. Ale czasami uświadamiam sobie że to kłamstwo. Najchętniej bym skoczyła przez okno.

Ja po 1 rano a ja słucham muzyki, tarzam się po łóżku i się śmieję. Co jakiś czas śpiewam, jeśli znam słowa. I myślę o przyszłości. I o tym jak mam wszystko w DUPIE. Nic mnie nie obchodzi. Hahahah. Śmieję się, ale chce mi się płakać jednocześnie.

Chciałam iść dzisiaj na basen ale nikt nie mógł. Nie, jednak poszli. Beze mnie. Mówiła już jak ich kocham? Po cholerę kupowałam kostium.


Jest w chuj gorąco. Zabiłam kilka komarów i much. Nienawidzę dźwięku jaki oddają. Są wkurzające.

Pasuje iść spać. Jutro jak grzeczny córeczka pójdę do kościoła. Pewnie na 10;30, czyli będę musiał wstać o 9. 8 godzin snu? To więcej niż normalnie. Tak to sypiam po 5-6 godzin.

Tak się dzisiaj nażarłam... Był grill i skończyło się na pepsi, chipsach, kiełbasie. Mam ochotę zwymiotować to wszystko ale już za późno.



W końcu poszłam spać przed 3, wstałam o 9, bo była burza. Pozamykałam okna i poszłam dalej spać. Nie poszłam do kościoła, pewnie pójdę później. Oh. Boli mnie po wczoraj brzuch. A jutro idę do dentysty.
I dalej mam wszystko gdzieś.

3 komentarze:

  1. Nie lubię chodzić do dentysty, kiedy byłam mała na 1000 sposobów tego unikałam,płakałam, krzyczałam, aż w końcu rodzice odpuścili a z wiekiem zaczęłam sama chodzić ;]
    Każdy ma czasem gorszy dzień, nie przejmuj się;] Na pewno się polepszy ;] Może i zawaliłaś jeden dzień ale masz 1000 następnych by to naprawić!;] Myśl pozytywnie!;] Rób to co lubisz, to co poprawia Ci nastrój;] Życzę powodzenia;]

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie mogę zasnąć z gorąca ale też dużo myślę o swoim życiu
    o odchudzaniu , studiach itp , czasami to męczy , czasami chciałabym
    żeby mój mózg się odłączył od tego wszystkiego i nastała cisza w mojej głowie

    nie martw się napadem , jutro jest nowy dzień i pójdzie ci lepiej

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego sama nie możesz pójść na basen? :) Wtedy się najlepiej pływa, nikt Cię nie zagaduje, nie rozprasza, pływając można przemyśleć wieeele spraw! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń