środa, 12 czerwca 2013

39. Nowa ja.

Trzeba spiąć pośladki - za równy miesiąc wylatuję do NY!

Plan jest taki: 
- ćwiczenia
-dieta
-odpoczynek po szkole (dopiero po piątku, ale zawsze coś ;))

Jakie ćwiczenia?

Ripped in 30 ! 
W porównaniu do 30 Day Shred daje mocno popalić. Cała byłam mokra i modliłam się żeby czas płynął jak najszybciej. Ale jestem zdecydowanie na TAK.

Dzisiaj zjadłam czekoladę. No trudno, jestem na siebie zła, ale co zrobić?
Pasowałoby mieć ustalone posiłki, najlepiej u dietetyka, wtedy by był największy efekt. No ale pieniądze nie rosną na drzewach...

Rin30 - Ripped in 30
kolor czerwony - zawalona dieta
kolor zielony - zaliczony dzień pozytywnie


Co dalej? Muszę zacząć robić listę zakupów i starać się jeść mniej (bo jestem strasznym żarłokiem) :/



6 komentarzy:

  1. Dasz radę! Na pewno będą cudowne efekty.
    A na ile lecisz do NY?

    OdpowiedzUsuń
  2. będziesz ćw i zdrowo jeść to na pewno schudniesz
    do wyjazdu , tylko troszkę wysiłku cie czeka

    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia i wierzę w ciebie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję udać się do dietetyka :)
    Trzymaj się ! Dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedz normalnie tyle że mniej i będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń