piątek, 14 czerwca 2013

40. Not free

13 czerwca:
- kromka białego chleba z serkiem białym - 23 kcal + 64 kcal
- kawa z mlekiem - 40 kcal
- jogurt naturalny - 100 kcal
- 3 małe banany i gruszka zmiksowane  - 150 kcal + 100 kcal
- zupa ziemniaczana - 117 kcal
- żórek - 150 kcal
- zielona herbatka - 2 kcal
- jedna truskawka - 4 kcal
- niestety mało wody :<

Razem= 750 kcal
____________________________________

Ale dzisiaj zawaliłam na całości.

Może to przez szkołę czy coś, ale zjadłam 2 kostki gorzkiej czekolady i wypiłam 0.5 l. coca coli zero i 0.25 l. normalnej coca coli. Wiem, niezdrowe. Ale byłam przybita.

Nie wiem co powiedzieć jeszcze. Mam średnią -> 4.4. na koniec 3 klasy gimnazjum. Mamy mieć punkty z testów jutro :o Taka plotka, nie wiem jak to będzie na prawdę.

Oprócz tego, ktoś się pytał na ile jadę do NY. Na miesiąc. Może z kuzynką. Kuzynka chodzi do 3 klasy podstawówki. Będę robić za niańkę. Kurwa, wspaniale.
Dzisiaj bez ćwiczeń. Nie mam siły.
Ojciec mnie uderzył.
_______________________________________________________________________________



7 komentarzy:

  1. Dzisiaj się potknęłaś, wstań i powiedz, że jutro niczego złego nie zjesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic sie nie stało - jutro wszyściutko spalisz :)
    Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, co napisałaś w dolnym prawym rogu?
    Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bilans jest ok , nie wpadaj w paranoje
    dziś będzie lepiej :)
    ładna średnia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilans jest ładny. a coca cola zero przynajmniej nie ma kcal;)
    nadrobisz.
    Zazdroszczę tego NY:P
    Trzymaj się chudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnia jest okej.. tzn. zależy jakie oceny do szkoły wyższej będą ci się wliczały...
    Może nie będzie tak źle z tą kuzynką?

    Dlaczego twój ojciec zrobił coś takiego?

    OdpowiedzUsuń